Başkan Büyükkılıç'tan kartal katlı kavşağı projesi açıklaması: Yıl sonuna trafiğe açılacak

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükkılıç, Kartal Katlı Kavşağı'nın yıl sonuna kadar trafiğe açılacağını duyurdu.

26.06.2026-12:09 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-12:09)
Başkan Büyükkılıç'tan kartal katlı kavşağı projesi açıklaması: Yıl sonuna trafiğe açılacak

Kartal Katlı Kavşağı Projesinde son durum

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri’nin şehir içi ulaşımında önemli bir kavşak noktası olan Kartal Kavşağı’ndaki çalışmaları yerinde inceledi. Proje hakkında detaylı bilgi alan Büyükkılıç, "Seyrinde gidiyor. Kazıklarla ilgili çalışmalar yüzde 75’lere gelmiş durumda. Yıl sonuna trafiğe açılacağı yönündeki kanaatimizi sürdürüyoruz" açıklamasında bulundu.

Proje detayları ve finansman

Büyükşehir Belediyesi’nin vizyon projelerinden biri olarak öne çıkan Kartal Katlı Kavşağı Projesi, Dünya Bankası finansmanı ve İller Bankası A.Ş. koordinasyonunda hayata geçiriliyor. Başkan Büyükkılıç, projenin şantiye sahasını ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Ziyaretinde Büyükkılıç’a, Genel Sekreter Hüseyin Beyhan, Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk Sekmen, Fen İşleri Daire Başkanı Sedat Erdoğan ve yüklenici ile müşavir firma yetkilileri eşlik etti.

Projede ilerleme ve takip

Büyükkılıç, incelemelerinin ardından projede gelinen noktayı değerlendirerek, "15 Temmuz itibariyle inşallah kazıklarla ilgili çalışmanın biteceği yönündeki bilgiyi aldık. Projenin zamanında tamamlanması noktasında bir aksama görünmüyor" ifadelerini kullandı.

Aldıkları tedbirler ve teşekkürler

Büyükşehir Belediye Başkanı, projede trafik aksamaması için alınan tedbirlerin kamuoyuna duyurulmasından memnuniyet duyduğunu belirtti. "Herhangi bir aksaklık olmaması bizleri sevindiriyor. Allah kaza beladan korusun, tamamlanmasını nasip etsin" şeklinde devam etti.

Destek verenlere teşekkür

Proje sürecinde destek veren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve diğer yetkililere teşekkür eden Büyükkılıç, "Birlik ve beraberliğin bereketini yaşıyoruz. Şehrimize hayırlı uğurlu olsun" diyerek sözlerini noktaladı.

Başkan Büyükkılıç, şantiye sahasında çalışan bütün ekibe ise kolaylıklar diledi.

KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI DR. MEMDUH BÜYÜKKILIÇ, KAYSERİ’NİN ŞEHİR İÇİ ULAŞIMDA EN...

KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI DR. MEMDUH BÜYÜKKILIÇ, KAYSERİ’NİN ŞEHİR İÇİ ULAŞIMDA EN ÖNEMLİ KAVŞAK NOKTALARINDAN BİRİ OLAN KARTAL KAVŞAĞI’NDA HUMMALI ŞEKİLDE SÜREN ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ.

YORUM YAZ!..
Modal