Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, ilçe genelinde yürütülen çalışmaları yerinde incelemeye devam ediyor. Sık sık sahaya çıkarak devam eden çalışmaları takip eden Başkan Akın, bu kez Geren Mevkii’nde sürdürülen asfaltlama çalışmalarını inceledi.
"Daha güzel bir Turgutlu" hedefiyle yapılan çalışmaları birebir takip eden Başkan Akın, sahada halkla iç içe olmaya devam ediyor. Başkan Akın, Başkan Yardımcısı Ali Rıza Kıran ve Fen İşleri Müdürü Cihan Çakto ile birlikte asfaltlama çalışmalarının sürdürüldüğü ve 2026 yılı asfalt sezonunun başladığı Geren Mevkisinde incelemelerde bulundu.
Turgutlu Belediyesinin kendi imkanlarıyla 2019 yılında kurulan asfalt şantiyesinin ilçeye önemli katkılar sağladığını ifade eden Başkan Çetin Akın, ova yollarında asfaltlama çalışmalarının yeni sezonda da hız kesmeden süreceğini belirtti.
Başkan Çetin Akın, "Soğuk asfalt şantiyesi kurmuştuk. Kurduğumuz asfalt şantiyesi sayesinde bugüne kadar yaklaşık 500 kilometre ova yolunu asfaltladık. Bugün ise yeni sezonu açıyor, ova yollarımızdaki asfalt çalışmalarımıza başlatıyoruz. Hedefimiz, hava şartlarının elverişli olması durumunda bu yıl içerisinde 100-110 kilometre ova yolunu asfaltlamak. Çiftçilerimiz bizim her şeyimiz. Onların arazilerine giderken, ürünlerini yetiştirirken ve hasat ettikleri ürünleri taşırken konforlu ve güvenli yollarda ulaşım sağlamaları için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz. Bundan sonra da aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Her şey çiftçilerimiz için. Biz çiftçilerimizi çok seviyoruz" dedi.

TURGUTLU BELEDİYE BAŞKANI ÇETİN AKIN, İLÇE GENELİNDE YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEMEYE DEVAM EDİYOR. SIK SIK SAHAYA ÇIKARAK DEVAM EDEN ÇALIŞMALARI TAKİP EDEN BAŞKAN ÇETİN AKIN, BU KEZ GEREN MEVKİİ’NDE SÜRDÜRÜLEN ASFALTLAMA ÇALIŞMALARINI İNCELEDİ.