Kayseri İl Hakemleri'nden Samed Armut, futbol sahalarına veda etti. 2021 yılında hakemlik kariyerine adım atan Armut, Kayseri 2. Amatör Küme’de oynanan Cırgalanspor ile Kalespor karşılaşmasında son kez düdük çalarak bu geleneğini noktaladı.
Genç yaşına rağmen hakemlikteki başarıları ile dikkat çeken Armut, Hava Kuvvetleri Komutanlığı’nı kazanmasının ardından hakemlik kariyerini sonlandırmaya karar verdi. Maçın bitiş düdüğü ile birlikte sahada duygu dolu anlar yaşadı ve gözyaşlarını tutamadı.
Samed Armut, son gününde yaptığı açıklamada, "Severek yapmış olduğum hakemlik kariyerim bitti, hüzün doluyum. Her maç benim için farklı bir heyecandı. Yeni arkadaşlar, ağabeyler ve hocalar ile tanıştım. Herkesi Allaha emanet ediyorum. Son günümde yanımda olan ve olmayan herkese sonsuz teşekkür ederim. Her bir son yeni bir başlangıç" dedi.
Kayseri İl Hakem Kurulu Başkan Vekili Ali Etlikçi ve Hakem Atama Sorumlusu Ünal Adıgüzel, genç hakeme emeklerinden dolayı plaket takdim etti.

KAYSERİ İL HAKEMLERİNDEN SAMED ARMUT, YEŞİL SAHALARA VEDA ETTİ.