Çorum Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla 83 milyon 45 bin liralık yatırımla yeni araç filosuna 13 yeni araç ve iş makinesi ekledi. Araçlar, Saat Kulesi önünde düzenlenen törenle halkın hizmetine sunuldu.
Törene, Çorum Valisi Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, İl Müftüsü Şahin Yıldırım, İl Emniyet Müdürü Arif Pehlivan, siyasi parti başkanları, kurum müdürleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Yeni hizmet araçları arasında 4 adet yeni nesil çöp kamyonu, 1 adet hibe çöp kamyonu, 1 adet süpürge aracı ve 1 adet yer altı konteyner toplama aracı bulunuyor.
Ayrıca, 1 adet 39 bin litre akaryakıt dorsesi, 1 adet paletli dozer, 1 adet asfalt freze makinesi, 1 adet hafif ticari araç, 1 adet su tankeri arazöz ve 1 adet motosiklet de yeni filoda yer almakta. Araçların anahtar teslimi, İl Müftüsü Şahin Yıldırım tarafından yapılan dua sonrasında personellere teslim edildi.
Vali Çalgan, törende yaptığı konuşmada, "Geçen sene burada belediyemiz bir kısım toplu taşım araçları ve iş makinelerini hizmete almıştı. Bu sene de 13 tane iş makinesinin devreye alınması beni çok mutlu ediyor. Bu yeni araçlar, şehrimizin altyapı hizmet kalitesini daha da yükseltecek" dedi.
Başkan Aşgın ise, "Umudumuz, düşüncemiz, hayalimiz de şu ki bundan sonrası çok daha güzel olacak. Bu araçlar, her biri bizim için çok özel ve her biri bir sorunumuzu çözecek kıymetli hizmet araçlarıdır" şeklinde konuştu. Aşgın, gastronomi alanındaki tanıtımlar ile şehrin durumu hakkında olumlu düşüncelerini dile getirdi.

ÇORUM BELEDİYESİ ENVANTERİNE KAZANDIRDIĞI YENİ ARAÇLAR DRONLA HAVADAN GÖRÜNTÜLENDİ