Alper Koçaker, hububat ve bakliyat eleme tesisini ziyaret etti

Erzincan İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Yalnızbağ'daki hububat ve bakliyat eleme tesisinde incelemelerde bulundu.

23.06.2026-15:48 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-15:48)
Alper Koçaker, hububat ve bakliyat eleme tesisini ziyaret etti

Erzincan İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Yalnızbağ Mahallesi’nde faaliyet gösteren hububat ve bakliyat eleme tesisini ziyaret etti. Ziyaret sırasında, üretici Sami Güle ait tesisin yürütülen çalışmalarına dair bilgi aldı.

Ziyaret çerçevesinde, tesisin üretim süreçleri, çalışma kapasitesi ve ürün işleme faaliyetleri yerinde incelendi. Koçaker, tesis yetkililerinden detaylı bilgiler aldı.

Tarımsal üretimde kaliteyi artıran yatırımların gerekliliğine vurgu yapan Koçaker, bu tür tesislerin üreticilerin emeğine değer kattığını ve bölge tarımının gelişimine önemli katkılar sunduğunu ifade etti.

KOÇAKER, HUBUBAT VE BAKLİYAT ELEME TESİSİNİ ZİYARET ETTİ

KOÇAKER, HUBUBAT VE BAKLİYAT ELEME TESİSİNİ ZİYARET ETTİ

YORUM YAZ!..
Modal