Türkiye Noterler Birliğinin 55. Olağan Genel Kurulu sonrasında Türkiye Noterler Birliği Başkanlığı görevine seçilen Fulya Uysal Güler, göreve resmen başladı.
Başkan Güler, yaptığı açıklamada, "Türkiye Noterler Birliği'nin 55. Olağan Genel Kurulu sonrasında Yönetim Kurulumuzun 16 Haziran 2026 tarihli toplantısında Türkiye Noterler Birliği Başkanlığı görevine seçilmiş bulunmaktayım. Başkan Yardımcımız Seran Özdemir, Sayman Üyemiz Gülsüm Bülte ve Yönetim Kurulu'nun değerli üyeleriyle birlikte; noterlik mesleğinin gelişimi, Birliğimizin kurumsal yapısının güçlendirilmesi ve vatandaşlarımıza sunulan hizmetlerin daha da ileriye taşınması amacıyla çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz. Şahsıma ve yönetimimize gösterilen güven için teşekkür ediyor, yeni dönemin mesleğimiz, Birliğimiz ve Ülkemiz için hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİNİN 55. OLAĞAN GENEL KURULU SONRASINDA TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİ BAŞKANLIĞI GÖREVİNE SEÇİLEN FULYA UYSAL GÜLER, GÖREVİNE BAŞLADI.