Türkiye Foto Muhabirleri Derneği (TFMD) tarafından düzenlenen "Yılın Basın Fotoğrafları" ödül töreninde, İhlas Haber Ajansı (İHA) foto muhabirleri Ahmet Faruk Sarıkoç ve İsmail Coşkun toplamda 4 ödül kazandı.
İlk olarak, 41 yıldır gerçekleştirilen bu etkinlik, CerModern’de düzenlendi ve 5 binin üzerinde fotoğraf titizlikle değerlendirildi. Yarışmada 6 farklı kategoride toplam 22 fotoğraf ve 3 fotoğraf serisi ödül aldı.
İHA foto muhabiri Ahmet Faruk Sarıkoç’un Arnavutköy’de çektiği fotoğraf, "Yılın Basın Fotoğrafı" seçildi ve aynı zamanda çevre kategorisinde birincilik ödülü almaya hak kazandı. Ancak, Sarıkoç’un ödülü, törene katılamadığı için İHA muhabiri Ahmet Özkurt tarafından teslim alındı.
Diğer bir İHA foto muhabiri İsmail Coşkun ise, İstanbul’da çektiği fotoğraflarla TFMD Özel Ödülü ve Deprem Şehitleri Özel Ödülü’nü kazandı.
İsmail Coşkun, ödül töreninde duyduğu mutluluğu şu sözlerle ifade etti: "Türkiye Foto Muhabirleri Derneği tarafından düzenlenen yarışmada bu yıl iki fotoğrafımın ödüle layık görülmesi benim için çok anlamlı. Ödül alan her iki kare de İstanbul’un en büyük sorunlarını yansıtıyor; biri trafik, diğeri ise betonlaşma. İstanbul’un sorunlarını görünür kılabilmek ve fotoğraf aracılığıyla gündeme taşıyabilmek benim için ayrıca değerli."

İHA FOTO MUHABİRİ AHMET FARUK SARIKOÇ’UN ARNAVUTKÖY’DE ÇEKTİĞİ FOTOĞRAF "YILIN BASIN FOTOĞRAFI" SEÇİLİRKEN, AYNI KARE ÇEVRE KATEGORİSİNDE DE BİRİNCİLİK ÖDÜLÜNE LAYIK GÖRÜLDÜ