ABD, Dünya Kupası’nda mücadele eden İran Milli Takımı’na yönelik seyahat kısıtlamasını esnetti. Daha önce takımın ABD’deki maçlarından yalnızca bir gün önce ülkeye girmesine izin verilirken, yeni düzenleme ile birlikte İran ekibi, bir sonraki karşılaşmasından iki gün önce ABD’ye giriş yapabilecek.
ABD İç Güvenlik Bakanlığı, 26 Haziran’da Seattle’da oynanacak üçüncü maç öncesinde, İran takımının karşılaşmadan 2 gün önce ABD’ye gelmesine onay verdiğini duyurdu. Bakanlık, İran ekibinin maç günü ülkeyi terk etme zorunluluğunun sürdüğünü de vurgulayarak, "Genel güvenlik önlemleri ve protokoller değişmedi. Oyuncular, görevliler ve taraftarlar için mümkün olan en güvenli turnuvayı sağlamaya kararlıyız" ifadelerini kullandı.
Turnuvanın başlangıcından bu yana, İran ekibinin ABD’de kalmasına izin verilmemesi nedeniyle, takım Meksika’nın Tijuana kentinde konaklama kararı almıştı. Önceki düzenlemeye göre, sadece maçtan bir gün önce ABD’ye seyahat edebiliyordu.

ABD, İRAN MİLLİ TAKIMI’NA YÖNELİK SEYAHAT KISITLAMASINI ESNETTİ