Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemek sonrası rahatsızlanan bireylerin sayısı 71'e yükseldi. Öğrencilerden 48'i taburcu edilirken, 23 kişinin tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Etkinlik kapsamında öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkramın ardından bazı öğrenciler ve yetişkinler, mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri ile sağlık ekiplerine başvurdu.
Şikayetlerin artması üzerine, çok sayıda kişi kendi imkanlarıyla ve ambulansla Kütahya Şehir Hastanesi başta olmak üzere şehrin çeşitli sağlık kuruluşlarına müracaat etti. Yapılan kontrollerin ardından, zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 71'e ulaştığı öğrenildi.
Tedavi altına alınan öğrencilerden 48'i taburcu edilirken, 23 kişinin hastanelerde müşahede altında tutulduğu ve kontrollerinin sürdüğü bildirildi.

KÜTAHYA’DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 71’E YÜKSELDİ