Kayseri’nin genç sporcuları milli takım gelişim kampında

Kayseri’den üç genç sporcu, Türkiye Voleybol Federasyonu'nun milli takım gelişim kampına davet edildi.

23.06.2026-10:26 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-10:26)
Kayseri’nin genç sporcuları milli takım gelişim kampında

Kayseri’den üç sporcu, Türkiye Voleybol Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek olan Altyapı Kız Milli Takım Gelişim Kampı'na davet edildi. Bu sporcular, Ayşenur Polat, Ecrin Neva Şamiloğlu ve Asel Sümeyye Önem, Kayseri'yi milli takım kampında temsil edecek.

29 Haziran - 2 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşecek olan kamp, Kayseri Voleybol Kulübü sporcuları olan Ayşenur Polat ve Ecrin Neva Şamiloğlu ile Kayseri Rota Spor Kulübü’nden Asel Sümeyye Önem'in katılımıyla gerçekleştirilecek. Kayseri Voleybol İl Temsilcisi İsmail Yıldırım, bu davetin, kentteki altyapı çalışmalarının sonuç vermeye başladığını vurgulayarak önemli bir başarı olduğunu ifade etti.

Yıldırım, "Sporcuların gelişim süreçlerine katkı sunan kulüp yöneticileri ve antrenörler de bu başarıda önemli pay sahibi oldu. Genç sporcuların Kayseri’yi en iyi şekilde temsil edeceğine inanıyorum. Elde edilen bu başarı, il genelindeki diğer sporcular için de motivasyon kaynağı olacaktır," dedi.

TÜRKİYE VOLEYBOL FEDERASYONU TARAFINDAN ANKARA’DA DÜZENLENECEK ALTYAPI KIZ MİLLİ TAKIM GELİŞİM...

TÜRKİYE VOLEYBOL FEDERASYONU TARAFINDAN ANKARA’DA DÜZENLENECEK ALTYAPI KIZ MİLLİ TAKIM GELİŞİM KAMPI’NA KAYSERİ’DEN ÜÇ SPORCU DAVET EDİLDİ

YORUM YAZ!..
Modal