Diyarbakır 1. Amatör Lig'de bu sezon büyük bir başarıya imza atan Kocaköyspor, sezonun bitimine üç hafta kala, Öz Hevselspor'u 8-2 mağlup ederek namağlup şampiyonluğunu ilan etti. Bu sonuçla birlikte Kocaköyspor, 23 maçta 23 galibiyet alarak Süper Amatör Lig'e yükselmeyi başardı.
Kocaköy İlçe Stadı'nda gerçekleşen maçta Kocaköyspor'un gösterdiği performans, futbolseverlere büyük bir heyecan yaşattı. Şampiyonluk törenine, Diyarbakır Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Turgay Sayın, Diyarbakır Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Remzi Dayan ve birçok yerel spor yöneticisi katıldı. Madalya takdiminin ardından kupa, Dayan tarafından Kocaköyspor takım kaptanına verildi. Kupanın kaldırılmasıyla birlikte futbolcular ve taraftarlar büyük bir sevinç yaşadı.
Kocaköy Gençlik ve Spor İlçe Müdürü ve Kocaköyspor Kulübü Başkanı Mehmet Necat Yiğit, 2017 yılından beri ilçede spor faaliyetleri geliştirmek için çaba gösterdiğini belirtti. Ülke çapında takımların çoğunun lig atladığını vurgulayan Yiğit, "Her yıl bir lig atladık. Şimdi Süper Amatör Lig’teyiz. Gençlerimize spor yapabilme imkanı sunmak bizim asıl amacımız," ifadelerini kullandı.
Kocaköyspor Teknik Direktörü Recep Pervane, bu sezon 23 maçta 121 gol attıklarını ve sadece 14 gol yediklerini belirterek, "Namağlup şampiyonluk hedefliyoruz. Önümüzde kalan üç maçta da galibiyetle ligi bitirmek istiyoruz," dedi. Takım kaptanı Veysel Pervane ise, "23 maç, 23 galibiyetle geliyoruz ve bu ciddiyetle Süper Amatör Lig'de de başarıyı sürdürmek istiyoruz," diye konuştu.

DİYARBAKIR 1. AMATÖR LİG'DE SEZONUN BİTİMİNE 3 HAFTA KALA KOCAKÖYSPOR, KENDİ EVİNDE KONUK ETTİĞİ ÖZ HEVSELSPOR'U 8-2 YENEREK BERABERLİKSİZ, NAMAĞLUP ŞAMPİYONLUĞUNU İLAN EDEREK SÜPER AMATÖR LİG'E ÇIKTI.