Sivas'ta yaşayan 42 yaşındaki Umut Toparlak, Fenerbahçe Spor Kulübü'ne duyduğu derin sevgi ile dikkat çekiyor. Galatasaray taraftarı bir babanın oğlu olan Toparlak, hayatının her alanında sarı ve lacivert renklerine yer vermekte.
Yedi yıl önce evini tadilat ettiren Toparlak, dış cephesini sarı ve lacivert renklere boyatarak mahallede dikkat çeken bir simge haline gelmesini sağladı. Fenerbahçe'ye duyduğu sevgiyi anlatan Toparlak, "10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe’yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz" ifadelerini kullandı.
Babasının kendisini Galatasaraylı yapmaya çalıştığını ifade eden Toparlak, "Fenerbahçe bizim için bir aşk. Rahmetli babam Galatasaraylıydı, bizi de öyle büyütmek istedi ama biz abimle birlikte Fenerbahçeli olduk. Fenerbahçe bizim için bir kulüp değil, bir camia. Yediden yetmişe bizim için çok farklı bir duygu. Fenerbahçe benim için çocukluktan gelen bir aşk. Ailecek Fenerbahçeliyiz, Fenerbahçe’yi çok seviyoruz. Boyacı bir arkadaşım evimin iç cephesini boyuyordu. Durumu anlattı. Eşim ilk başta razı olmadı ama ben 'yapalım!' dedim. Fenerbahçe bizim için farklı bir duygu. Yaptık ve mutlu olduk" dedi.
Toparlak, evinin mahallede bir simge haline geldiğini belirterek, "Mahalledeki çocuklar gelip fotoğraf çekiniyor, üniversiteliler fotoğraf çekiyor. Kargocular arıyor, 'Abi, Fenerbahçeli evin oradayız' diyor. Artık sokak ismi yerine evin ismiyle anılıyor. Eşim ilk başta kabul etmedi ama sonradan razı oldu. Fenerbahçe’yi bırakamayız. Bu çok farklı bir duygu, yaşandıkça anlaşılır. Serhat Akın’ın dediği gibi 10 yıl değil, 20 yıl da şampiyon olamasak taraftar bu kulübü bırakmaz. Biz Fenerbahçe’yi şampiyon olduğu için tutmuyoruz, Fenerbahçe olduğu için tutuyoruz" şeklinde konuştu.

UMUT TOPARLAK AÇIKLAMALARDA BULUNDU