Dostek Koleji, 2025-2026 Eğitim-Öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 228 öğrencisini mezuniyet heyecanıyla uğurladı. Denizli’de mesleki eğitimde kendine yer edinmiş olan okulda düzenlenen mezuniyet töreninde öğrenciler diplomalarını aldı ve kep attı.
Dostek Koleji’nin 8’inci Geleneksel Keşkek Günü ve Mezuniyet Töreni’ne önemli isimler katıldı. Pamukkale Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İbrahim Türkçüer, Honaz Kaymakamı Vahit Yılmaz, Honaz Belediye Başkanı Yüksel Kepenek gibi kurum ve kuruluş temsilcileri ile sanayiciler, okul müdürü Saadettin Dumlu, öğretmenler, öğrenciler ve aileleri törende yer aldı.
Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. DOSTEK Koleji Müdürü Saadettin Dumlu, yaptığı konuşmada, mezun olan gençlere üniversite ve iş hayatlarında başarılar diledi. Öğrencilere dürüstlük, saygı ve çalışma azmini asla kaybetmemeleri gerektiğini vurguladı.
Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu, eğitimin ve nitelikli insan gücünün önemine dikkat çekerek, "Bugün aldığınız diploma sadece bir belge değil; emeğinizin, azminizin ve geleceğe dair umutlarınızın simgesidir" dedi. Yaymanoğlu, başarıyı bir yolculuk olarak tanımlayarak, öğrencilere dürüstlüğü ve öğrenme isteğini asla kaybetmemeleri gerektiğini hatırlattı.
Açılış konuşmalarının ardından, DOSTEK Koleji’ne destek veren sanayicilere ve diğer temsilcilere plaket takdim edildi. Mezun olacak öğrenciler, kendilerinden sonra eğitimlerine devam edecek öğrencilerine bayrak ve flama devir tesliminde bulundu ve büyük bir coşkuyla alkışlandılar.
DOSTEK Koleji Anadolu Teknik Programı okul birincisi Orçun Gök ve Anadolu Meslek Programı okul birincisi Bengisu Arslan, başarı kütüğüne isimlerini çaktı. Hediyelerini Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu ve Honaz Kaymakamı Vahit Yılmaz’ın elinden aldılar.
228 mezun öğrenci, sahneye çağrılarak mezuniyet belgelerini aldılar. Sahneye çıkan tüm öğrencilerin keplerini aynı anda gökyüzüne fırlatmasıyla coşkulu anlar yaşandı. Mezuniyet töreni, müzik gösterisi ve eğlence ile sona erdi.

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİYLE BİRLİKTE DOSTEK KOLEJİ’NDE EĞİTİMİNİ TAMAMLAYAN 228 ÖĞRENCİ MEZUNİYET HEYECANI YAŞADI.