Siirt'te Türkiye yol bisikleti şampiyonası başladı

Siirt'te Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası, 77 takım ve 242 sporcunun katılımıyla başladı.

27.06.2026-11:26 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-11:26)
Siirt'te Türkiye yol bisikleti şampiyonası başladı

Türkiye yol bisikleti şampiyonası Siirt'te başladı

Siirt'te düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası açılışı, Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya'nın katılımıyla gerçekleştirildi. Vali Kızılkaya, açılış töreninde yarışların ilk startını verdi.

Türkiye'nin dört bir yanından gelen 77 takım ve 242 sporcu, 26-28 Haziran tarihleri arasında üç gün boyunca Siirt'te yarışacak. Organize edilen etkinlikte, sporcular farklı kategorilerde Türkiye Şampiyonluğu için pedal çevirecek.

Vali Kızılkaya, organizasyonun Siirt'in tanıtımına, spor turizminin gelişmesine ve gençlerin spora yönlendirilmesine önemli katkılar sağlayacağını belirtti. Böyle bir önemli şampiyonaya ev sahipliği yapmaktan memnun olduklarını ifade etti.

Şampiyonanın düzenlenmesinde emeği geçen Türkiye Bisiklet Federasyonu başta olmak üzere katkı sunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür eden Vali Kızılkaya, yarışlara katılan tüm sporculara başarı dileklerini iletti.

SİİRT'TE DÜZENLENEN TÜRKİYE YOL BİSİKLETİ ŞAMPİYONASI'NIN AÇILIŞI, VALİ VE BELEDİYE BAŞKAN VEKİLİ...

SİİRT'TE DÜZENLENEN TÜRKİYE YOL BİSİKLETİ ŞAMPİYONASI'NIN AÇILIŞI, VALİ VE BELEDİYE BAŞKAN VEKİLİ DR. KEMAL KIZILKAYA'NIN KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ. VALİ KIZILKAYA, AÇILIŞ TÖRENİNDE YARIŞLARIN İLK STARTINI VERDİ.

YORUM YAZ!..
Modal