Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Kayseri Eğitimde Yılın Enleri Ödülleri Yarışması'nda kazanan okullara ödülleri verildi. Ödül töreni, Erciyes Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Bu yıl bin 634 okul tarafından yapılan başvurular, oluşturulan komisyon tarafından titizlikle değerlendirildi. Seçilen 24 farklı finalist okul, hazırladıkları projeler ile 8 farklı kategoride yarıştı. Törende, salonda bulunan seyircilerin yaptığı canlı oylama ile galip okullar belli oldu.
Programda konuşan Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, okulların hazırladığı projelerin çok değerli olduğunu belirtti. Türköz, "Birbirinden çok güzel projeler yapmışlar. Okullarımız uyguladı, öğrencilerimiz uyguladı. Hepsi kıymetli. Ama önemli olan bu projeleri geliştirmek ve kamuoyuna tanıtmak için bu tür etkinlikler düzenlemektir," dedi.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen ise eğitimin, bireyin kendisini ve dünyayı keşfetme süreci olduğunu vurguladı. Esen, "Bugün burada okullarımızın gerçekleştirdiği projeleri görünür kılmak ve çocuklarımızın eğitim süreçlerine katkı sağlayacak nitelikte yönetmek amacıyla toplandık," şeklinde konuştu.
Yarışmaya, Kayseri Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, İl Kültür ve Turizm Müdürü Şükrü Dursun, Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı gibi protokol üyelerinin yanı sıra öğretmenler, okul müdürleri ve öğrenciler de katıldı. Kazanan okullara ödülleri, protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENEN KAYSERİ EĞİTİMDE YILIN ENLERİ ÖDÜLLERİ YARIŞMASI’NDA KAZANAN OKULLARA ÖDÜLLERİ VERİLDİ.