Japonya'da 6.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi

Japonya'nın Iwate eyaleti açıklarında 6.9 büyüklüğünde bir deprem gerçekleşti. Tsunami riski bulunmuyor.

25.06.2026-03:01 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-03:01)
Japonya'da 6.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi

Japonya'nın Iwate eyaleti açıklarında 6.9 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi. Japonya Meteoroloji Ajansı'nın (JMA) yaptığı açıklamaya göre, sarsıntı yerel saatle 07:30'da 50 kilometre derinlikte kaydedildi.

Deprem, Iwate'nin yanı sıra Aomori, Miyagi ve Hokkaido eyaletleri ile başkent Tokyo ve çevresinde de hissedildi. Sarsıntı, kısa süreli paniğe yol açtı.

Sarsıntının ardından, tsunami riskinin oluşmadığı bildirildi. Ancak, deniz seviyesinde küçük çaplı değişikliklerin yaşanabileceği uyarısında bulunuldu.

Japonya’da merkez üssü Iwate eyaleti açıkları olan 6.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi....

Japonya’da merkez üssü Iwate eyaleti açıkları olan 6.9 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Sarsıntının ardından tsunami riskinin oluşmadığı açıklandı.

YORUM YAZ!..
Modal