A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, istifa etmeyi düşünmediğini ve daha büyük bir motivasyonla görevine devam edeceğini ifade etti. Montella, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda yarın Amerika Birleşik Devletleri ile Los Angeles Stadyumu'nda oynanacak maç öncesinde düzenlediği basın toplantısında, oyuncularına kayıtsız şartsız destek olmaya devam edeceğini açıkladı.
Montella, "Oyuncularımıza saygı gösterdiğimizden daha fazla saygı göstermemiz lazım. Üzgünüz olanlardan ama gelecek için motive olmaya devam ediyoruz. Yarın oynayacağımız maç, zor bir maç olacak. Ülkemizin bizi desteklemesini istiyoruz" dedi.
Montella, son dönemde artan kişisel saldırılara dikkat çekerek, "Kendim ve oyuncularım yargılamalarla karşı karşıya kaldı. Futbolcularımız, kötü bir duruma sokulmakla suçlandılar" şeklinde konuştu. Olumsuz eleştirileri kabul ettiğini ancak yapıcı eleştirilere daha açık olduğunu belirtti.
İstifa iddialarına yanıt veren Montella, "İki kez arka arkaya Avrupa Şampiyonası ve Dünya Kupası’na gidilmedi. Çok motiveyim. Başkanın ve futbolcuların desteği yeterli benim için. İstifa edeceğimi soruyorsanız; hayır. Hala enerjim var ve görevime devam edeceğim" ifadelerini kullandı.
Ayrıca, takım içinde bir birliktelik olduğuna vurgu yapan Montella, "Birçok zorlukla karşı karşıya kaldılar, ama bu oyuncular bizim geleceğimiz" dedi. Yarınki maç için hepsinin iyi bir performans sergileme çabasını gösterdiğini belirtti.
Montella, "Burada olmamız kıymetli. 24 yıl Dünya Kupası’na gelmemişti Türkiye, şimdi buradayız. Gelecekte daha iyi sonuçlar elde edeceğiz" şeklinde konuştu.

A MİLLİ FUTBOL TAKIMI TEKNİK DİREKTÖRÜ VİNCENZO MONTELLA, İSTİFA ETMEYİ DÜŞÜNMEDİĞİNİ VE DAHA BÜYÜK BİR MOTİVASYONLA GÖREVİNE DEVAM EDECEĞİNİ SÖYLEDİ.