Denizli İdman Yurdu denetleme kurulu, yönetim kurulunu mahkemeye verdi

Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü'nün denetleme kurulu, usulsüzlük iddialarıyla yönetim kuruluna dava açtı.

24.06.2026-19:11 - (Son Güncelleme: 24.06.2026-19:11)
Denizli İdman Yurdu denetleme kurulu, yönetim kurulunu mahkemeye verdi

Yeni sezonda TFF 3. Lig’de mücadele edecek olan Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü'nde, denetleme kurulu üyeleri usulsüzlük iddiaları nedeniyle yönetim kurulunu mahkemeye verdi.

2026-2027 futbol sezonunda mücadele edecek olan kulüp, geride kalan sezonda çeşitli kurumlar ve futbolcularıyla olan borçlarını ödemekte zorluk yaşadı. Kulüpte bu durum, idari ve mali bir krizin patlak vermesine neden oldu. Denetleme kurulu üyeleri, uzun süredir istenen belgeleri yerine getirmeyen yönetim kuruluna dava açıldığını belirterek, bu durumun kamuoyundan gizlendiğini iddia etti.

Denetleme kurulu üyeleri, noter aracılığıyla ihtarname çekmelerine rağmen teslim edilmeyen kulüp evrakları sebebiyle usulsüzlük şüphesiyle mahkemeye başvurma haklarını kullandıklarını açıkladı. Ayrıca, kendilerine ulaşan aşırı borçlanma, kulüp ve oyuncu borçlarının ödenmemesi ile şahsi harcamaların kulüp bütçesinden karşılandığı yönündeki bilgiler üzerine harekete geçtiklerini ifade ettiler.

Bir kulübün yıllardır borçsuz bir şekilde yönetilmesinin ardından borç batağına sokulmasına izin verilmeyeceğini vurgulayan denetleme kurulu üyeleri, yönetimde usulsüz imzaların da söz konusu olduğuna dair duyumlar aldıklarını belirtti. Konuyla ilgili yasal sürecin tamamlanmasını beklediklerini kaydettiler.

YENİ SEZONDA TFF 3. LİG’DE MÜCADELE EDECEK OLAN DENİZLİ İDMAN YURDU 1959 KULÜBÜ’NDE DENETLEME...

YENİ SEZONDA TFF 3. LİG’DE MÜCADELE EDECEK OLAN DENİZLİ İDMAN YURDU 1959 KULÜBÜ’NDE DENETLEME KURULU ÜYELERİNİN, USULSÜZLÜK İDDİALARI NEDENİYLE YÖNETİM KURULUNU MAHKEMEYE VERDİĞİ ÖĞRENİLDİ.

YORUM YAZ!..
Modal