Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeyken çıkan yangın, bir tırı kullanılamaz hale getirdi.
Olay, öğle saatlerinde Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde, Narlı gişeleri mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, plakası ve sürücüsü henüz öğrenilemeyen bir tırda yangın çıktı.
Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park edip kendini dışarı attı. Yangın, sürücünün 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yaptığı ihbarla kısa sürede büyüdü ve olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürülen yangın sonrası, tır kullanılamaz hale geldi. Olayla ilgili çıkış nedeni üzerine bir soruşturma başlatıldı. Otoyoldaki trafik akışı ise yangın nedeniyle bir süre kontrollü şekilde sürdürüldü.

TARSUS-ADANA-GAZİANTEP OTOYOLU NURDAĞI KESİMİNDE SEYİR HALİNDEYKEN YANGIN ÇIKAN TIR KULLANILAMAZ HALE GELDİ.