Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam ediyor.
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı. Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon ve dar alanda pas çalışmaları ile devam eden ekip, antrenmanı bireysel çalışmalarla tamamladı.
Sarı-lacivertliler, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla devam edecek.

FENERBAHÇE, YENİ SEZON HAZIRLIKLARINA TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE DEVAM EDİYOR