Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdal Adalı, Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı'nın bu sezondan itibaren Euroleague'de mücadele edeceğini belirtti. Adalı, "Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakışırdı. Biz de Yönetim Kurulu olarak üzerimize düşeni yaptık. Beşiktaşımızı layık olduğu arenada görecek olmanın, ülkemizi en üst seviyede temsil etmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz" şeklinde konuştu.
Beşiktaş, 2026-2027 sezonunda Euroleague'de mücadele edecek. Bu karar sonrası Serdal Adalı sosyal medya hesabından paylaşım yaparak duygularını dile getirdi. Adalı, "Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Ligde ve Eurocup’ta verdiği şampiyonluk mücadelesiyle, taraftarımızın oluşturduğu müthiş basketbol kültürü ve atmosferiyle gurur kaynağımız olan basketbol takımımız bu sezondan itibaren Avrupa’nın en üst düzey organizasyonu Euroleague’de mücadele edecek. Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakışırdı. Biz de Yönetim Kurulu olarak üzerimize düşeni yaptık. Beşiktaşımızı layık olduğu arenada görecek olmanın, ülkemizi en üst seviyede temsil etmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz."
Adalı, başarının elde edilmesinde önemli rol oynayan isimleri de unutmadı. "Bu başarıdan ötürü başta Özkan Arseven olmak üzere Basketbol İcra Kurulumuzu ve başantrenörümüz Dusan Alimpijevic’i yürekten kutluyorum. Şimdi hep birlikte, Euroleague’de adından söz ettirecek, büyük zaferlere imza atacak bir organizasyon kurmak için kolları sıvıyoruz. Bütün Beşiktaşlıları, Euroleague sezonlarımızda destekleriyle pay sahibi olmaya davet ediyorum. Euroleague Beşiktaşımıza hayırlı uğurlu olsun. Önümüzdeki sezondan itibaren, Avrupa’nın en büyük organizasyonunda buluşmak üzere" ifadelerini kullandı.

BEŞİKTAŞ KULÜBÜ BAŞKANI SERDAL ADALI