Erzincan’da düzenlenen Bilardo Karadeniz Bölge Turnuvası’nda mücadele eden Sivaslı sporcu Yunus Çoşkun, 11 ilden 85 sporcunun katıldığı organizasyonda birinciliği elde ederek şampiyonluğu Sivas’a getirdi.
Yeşilay Kuzeydoğu Bilardo Birliği tarafından gerçekleştirilen bu önemli organizasyon, Sivaslı sporcu için büyük bir fırsat oldu. Yunus Çoşkun, rakiplerini geride bırakarak turnuvayı birinci sırada tamamladı ve şampiyonluk kürsüsüne çıktı.
Turnuvada ikinciliği Ahmet Tunç kazanırken, üçüncülük ise Yavuz Sultan Çepni'ye ait oldu. Organizasyonu dördüncü olarak ise Rıdvan Mutlu tamamladı.
Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürü Şahin Ertem, elde edilen başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Yunus Çoşkun’u üstün performansı ve şampiyonluğu için tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz" ifadelerini kullandı.

SİVASLI SPORCU YUNUS ÇOŞKUN (ORTADA), 11 İLDEN 85 SPORCUNUN KATILDIĞI ORGANİZASYONDA BİRİNCİLİĞİ ELDE EDEREK ŞAMPİYONLUĞU SİVAS'A GETİRDİ.