A Milli Futbol Takımı'nın başarılı futbolcusu Salih Özcan, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçta ABD'yi 3-2 mağlup ettikten sonra önemli açıklamalarda bulundu. Özcan, takımın daha fazlasını hak ettiğini belirterek, "Kendimize güveniyorduk, son maçta da yüzümüzü göstermek istedik ve maçı kazandık" dedi.
Los Angeles Stadyumu'nda gerçekleşen maçın ardından basın mensuplarına konuşan Özcan, ABD karşısında kendilerini göstermek için sahada bulunduklarını ifade etti. "Aslında nasıl başlayayım, mutlu mu olayım, üzgün mü olayım. Gerçekten bu takım fazlasıyla hak ediyor, takımda gerçekten yetenekli futbolcular var. Her maçtan bir ders alabilirsin. Şimdilik gelecek maçlarda da son maçı örnek alabiliriz ve öyle maçlara odaklanabiliriz" şeklinde konuştu.
28 yaşındaki futbolcu, turnuvadaki uzun seyahatlerin tüm takımlar için geçerli olduğunu belirtirken, "Maçlara odaklanmamız lazım, onu sebep olarak görmüyorum" ifadelerini kullandı. Özcan, maça rahat çıkmadıklarını ve ABD’nin güçlü bir takım olduğunu vurgulayarak, "Kendimize güvenmek istedik, öz güvenle maça başladık. Hedefimiz yenmekti, o yüzden iyi bir maç çıkardık" dedi.
Turnuvayı galibiyetle tamamlamanın önemine de değinen Salih Özcan, "Bu aslında neler yapabileceğimizi gösteriyor. Turnuvaya iyi başlayamazsan, işler zorlaşabiliyor. Her takım mücadele edebiliyor. Bunu ilk iki maçta da fark ettik. Hedefimiz turnuvayı iyi bitirmekti" diye ekledi.

Milli futbolcu Salih Özcan, takımın daha fazlasını hak ettiği belirterek, "Kendimize güveniyorduk, son maçta da yüzümüzü göstermek istedik ve maçı kazandık" dedi.