AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Nebi Hatipoğlu, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığı’na seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı yayımladığı mesajla tebrik etti.
Hatipoğlu, yayımladığı tebrik mesajında, Altay’ın UCLG Başkanlığı’na seçilmesinin sadece Konya için değil, Türkiye’nin yerel yönetim vizyonunun uluslararası alandaki güçlü temsilinin de bir göstergesi olduğunu vurguladı. Altay’ın yeni görevinde şehirler arasındaki iş birliğini güçlendireceğine ve Türkiye’yi uluslararası platformlarda en iyi şekilde temsil edeceğine inandığını belirtti.
Hatipoğlu, "Bu önemli görev, sadece Konya’mızın değil, ülkemizin yerel yönetim vizyonunun uluslararası alandaki güçlü temsilinin de bir göstergesidir. İnanıyorum ki Sayın Başkanımız, başta Gazze olmak üzere mazlum coğrafyaların sesi olmaya, şehirler arasında iş birliğini güçlendirmeye ve ülkemizi en güzel şekilde temsil etmeye devam edecektir. Kendisine yeni görevinde üstün başarılar diliyor, bu gururu ülkemize yaşattığı için teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

AK PARTİ GENEL BAŞKAN YARDIMCISI VE YEREL YÖNETİMLER BAŞKANI NEBİ HATİPOĞLU, DÜNYA BELEDİYELER BİRLİĞİ (UCLG) BAŞKANLIĞI’NA SEÇİLEN KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI UĞUR İBRAHİM ALTAY’I YAYIMLADIĞI MESAJLA TEBRİK ETTİ.