Salihli Anadolu Lisesi'nde 17. dönem mezuniyet coşkusu

Salihli Anadolu Lisesi, 17. dönem mezunlarını düzenlediği törenle uğurladı. Öğrenciler keplerini havaya fırlatarak coşkuyu paylaştı.

26.06.2026-11:55 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-11:55)
Salihli Anadolu Lisesi'nde 17. dönem mezuniyet coşkusu

Salihli Anadolu Lisesi'nde mezuniyet coşkusu

Manisa’nın Salihli ilçesinde, kısa adı SAL olan Salihli Anadolu Lisesi, 17. dönem mezunlarını düzenlediği törenle uğurladı. Mezuniyet töreninde büyük coşku yaşayan öğrenciler, keplerini havaya fırlatarak sevinçlerini ifade ettiler.

2005 yılında kurulan Salihli Anadolu Lisesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılında mezun olan 102 öğrencisi için tören düzenledi. Okul bahçesinde gerçekleştirilen törende, saygı duruşunda bulunulup, İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından, Okul Müdür Vekili Fahrettin Hacıoğulları’nın açılış konuşmasıyla başladı. Hacıoğulları, okul olarak 17. dönem mezunlarını uğurlamanın gururunu yaşadıklarını belirtti ve mezun olan öğrencilere bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar diledi.

Mezuniyet töreninde, bayrak ve flama devir tesliminin yanı sıra, okul birincisi İremsu Tavuz, ikincisi Damla Kostak ve üçüncüsü Rüya Maltepe ödüllendirildi. Dönem birincisi İremsu Tavuz, mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Mezun olan öğrencilerin belgeleri sınıf öğretmenleri tarafından verilirken, mezuniyet töreni keplerin havaya fırlatılmasıyla son buldu.

Coşku dolu anların yaşandığı mezuniyet töreninde, öğrenciler ve aileleri unutulmaz bir gün yaşadı.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE KISA ADI SAL OLAN SALİHLİ ANADOLU LİSESİ, 17.DÖNEM MEZUNLARINI...

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE KISA ADI SAL OLAN SALİHLİ ANADOLU LİSESİ, 17.DÖNEM MEZUNLARINI DÜZENLEDİĞİ TÖREN İLE UĞURLADI. MEZUNİYET TÖRENİNDE BÜYÜK COŞKU YAŞAYAN ÖĞRENCİLER KEPLERİNİ HAVAYA FIRLATTI.

YORUM YAZ!..
Modal