Diyarbakır'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 477 bin 237 öğrenci, 2 bin 251 okulda karne heyecanı yaşadı. Öğrenciler, bu özel günde mutluluklarını aileleri ve öğretmenleriyle paylaştı.
Vali Yardımcısı Batuhan Taşgın ve İl Milli Eğitim Müdürü Salih Sadoğlu, minik öğrencileri bu anlamlı günde yalnız bırakmayarak, onların heyecanlarına ortak oldu. Sıralarında karne heyecanı yaşayan çocukların yüzlerindeki mutluluk dikkat çekti.
Taşgın ve Sadoğlu, sınıfları tek tek ziyaret ederek öğrencilerle yakından ilgilendi ve karnelerini ile hediyelerini kendi elleriyle takdim etti. Bu yıl Diyarbakır'da toplamda 477 bin 237 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİYLE BİRLİKTE DİYARBAKIR’DA BİNLERCE ÖĞRENCİ KARNE ALMANIN MUTLULUĞUNU YAŞADI.