Bilecik'te 23 çift, 26 Haziran 2026 tarihinde dünya evine girdi. Nikah törenlerinin yoğunluğu sabah saatlerinde başladı.
Bilecik Belediyesi Evlendirme Memurluğu tarafından düzenlenen nikah törenleri, Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi'nde gerçekleşti. Nikahlarını kıyan çiftler, evliliğe ilk adımlarını atarak mutluluklarını aileleriyle paylaştı. Hatıra fotoğrafları çeken çiftler, unutulmaz anlarını ölümsüzleştirdi.
Çiftlerin bu özel tarihi tercih etmesinin nedeni, hatırlaması kolay olan bir tarih olmasıydı. Evlendirme Memuru Rahim Kök, “Tarih bugün 26 Haziran 2026. Çiftlerimiz için anlamlı bir gün, bizler için de yoğun bir gün. Evlendirme memurlukları bu günlerde daha fazla mesai yapıyor. Çiftlerimize bir ömür boyu mutluluklar diliyoruz” şeklinde açıklamalarda bulundu.
Evlendirme Memuru Mine Özgülseren ise 23 çiftin nikahlarına tanıklık ettiklerini belirterek, “Bu güzel tarihte mutluluklarını kayıt altına almak isteyen vatandaşlarımızın nikahlarını kıyıyoruz. Tüm çiftlerimize mutluluklar diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Çiftlerden Seren Tanrıverdi ve Erhan Elmas, “Nikah için bu güzel tarihi seçtik. Çok mutluyuz. Tüm evlenen çiftlere mutluluklar diliyoruz” derken, başka bir çift olan Yağmur Yıldırım ve Erdem Gürer de özel bir tarihte mutluluklarına adım attıkları için hissettikleri sevinci dile getirerek, nikah memurlarına teşekkür etti.

YAĞMUR YILDIRIM VE ERDEM GÜRER