Erzurum’da Vakıflar İl Müdürlüğü ve Yakutiye Belediyesi tarafından düzenlenen aşure dağıtımında yoğunluk dikkat çekti.
Yakutiye ilçesindeki Lalapaşa Camii bahçesinde gerçekleşen etkinlikte, cuma namazı sonrası vatandaşlar aşure alabilmek için uzun kuyruklar oluşturdu. Oluşan kalabalık nedeniyle kuyruk cami çevresinde metrelerce uzandı.
Görevliler, vatandaşların düzenli bir şekilde aşure alabilmesi için alanda yoğun bir çaba sarf ederken, katılan halk, Muharrem Ayı’nın bereketini birlikte paylaştı.

ERZURUM’UN YAKUTİYE İLÇESİNDE BULUNAN LALAPAŞA CAMİİ BAHÇESİNDE VAKIFLAR İL MÜDÜRLÜĞÜ VE YAKUTİYE BELEDİYESİ TARAFINDAN MUHARREM AYI DOLAYISIYLA DÜZENLENEN AŞURE DAĞITIMINDA YOĞUNLUK YAŞANDI.