Düzce’nin Çilimli ilçesinde, karnesini getiren öğrencilere Kaymakam Furkan Alpay ve Çilimli Belediye Başkanı Yılmaz Yıldız tarafından dondurma ikram edildi.
Çilimli’de gelenek haline gelen 'karneni getir dondurmayı kap' etkinliği bu yıl da gerçekleştirildi. Yaza 'merhaba' diyen öğrenciler, karnelerini alarak dondurma keyfini yaşadı. Kaymakam Alpay ve Başkan Yıldız, karne günü etkinliği çerçevesinde öğrencilerle bir araya geldi.
Başkan Yılmaz Yıldız, yaptığı açıklamada; "Büyük bir gayretle çalışan evlatlarımızın karne sevincine ortak olmak ve yüzlerindeki o sıcacık tebessümü görmek bizler için en büyük mutluluk kaynağı oldu. Başarılarını kutlamak amacıyla yavrularımıza dondurma ikramında bulunarak keyifli bir gün geçirdik. Eğitim hayatlarında yeni bir basamağı geride bırakan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, ömür boyu başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.
Kaymakam Alpay ve Başkan Yıldız, Topçular İlk ve Ortaokulu ile İbrahim Hoşver İlk ve Ortaokulundaki karne dağıtım programına katılarak, öğrencilerin karne heyecanına ortak oldular.

KAYMAKAM FURKAN ALPAY VE ÇİLİMLİ BELEDİYE BAŞKANI YILMAZ YILDIZ KARNE DAĞITIM TÖRENİNE KATILDI