2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Çameli’de öğrenciler karne sevincini yaşarken, ilçe protokolü okulları ziyaret ederek bu özel güne ortak oldu.
Bu yıl öğrenciler için karne heyecanı, Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Çameli Devlet Hastanesi Başhekimi Ege Ağırman ve Çameli Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Nuriye Selek’in katıldığı etkinliklerle daha da anlam kazandı. Ziyaretler kapsamında Elmalı Ortaokulu ile Çameli Atatürk Ortaokulu’nu dolaşan protokol üyeleri, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Öğrencilerle yakından ilgilenen Cengiz Arslan, onların gösterdiği gayret ve başarılarından dolayı tebrik etti. Öğretmenlerin, geleceğin teminatı olan öğrencilerin yetişmesinde gösterdiği özverili çalışmalara da değinen Arslan, bu emeğin çok değerli olduğunu vurguladı.
Öğrencilerin karne heyecanıyla ilgili sohbet eden protokol üyeleri, onların mutluluğuna ortak oldular. Ziyaretlerde, eğitim camiasına destek mesajları verilirken, öğrencilerin yaz tatilini verimli ve güzel hatıralarla geçirmeleri temennisinde bulunuldu.

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI’NIN SONA ERMESİYLE BİRLİKTE ÇAMELİ’DE ÖĞRENCİLER KARNE SEVİNCİNİ YAŞARKEN, İLÇE PROTOKOLÜ OKULLARI ZİYARET EDEREK BU ÖZEL GÜNE ORTAK OLDU.