Sivas Polis Meslek Yüksekokulu’nda 2 yıllık eğitimlerini başarıyla tamamlayan 248 polis adayı, mezuniyet sevinci yaşadı. Törende, şehit babası Cemil Okur’un izinden giderek polis olan Şehriban Okur da kep attı.
Sivas Polis Meslek Yüksekokulu’nda (PMYO) düzenlenen mezuniyet töreninde 23’üncü dönem polis memuru adayları, yemin ederek mesleklerine ilk adımlarını attı. Dönem birincisi Rümeysa Yıldız’ın yaş kütüğüne ismini çaktığı törende, dereceyle mezun olan öğrencilere sertifikaları ve hediyeleri protokol üyeleri takdim etti. Türkiye’nin dört bir yanından gelen ailelerin katıldığı törende duygusal anlar yaşandı.
Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinde, görev yaptığı Hatay İl Asayiş Şube Müdürlüğü Hizmet Binası’nın çökmesi sonucu şehit olan polis memuru Cemil Okur’un kızı Şehriban Okur da mezuniyet heyecanını paylaştı. Törende kep atan Okur, babasının fotoğrafını eline alarak duygusal anlar yaşadı. Şehriban Okur, “Babamın izinden gitmek istiyorum. O hayatta olmasa da onun ismini her zaman yaşatacağım. Bu üniformayı hep gururla giyeceğim.” ifadelerini kullandı.
Şehriban Okur’un kardeşi Yılmaz Okur’un da Samsun Polis Meslek Yüksekokulu’nda 1. sınıf öğrencisi olduğu öğrenildi.
Anne Nazife Okur, kızının babasından aldığı bayrağı gururla taşıyacağını belirterek, “Kızım, babasından aldığı bayrağı ömür boyu gururla dalgalandıracak. O da her zaman bayrağımızı göklere taşıyacak. Çok mutluyum, kızımla gurur duyuyorum.” dedi.
Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ise, “Bugün burada sadece bir mezuniyet töreni değil, aynı zamanda vatanına, milletine ve hukuk devletine hizmet etmeyi kendisine görev bilen genç polislerimizin meslek hayatına attıkları ilk adımı da hep birlikte kutluyoruz. Güçlü devletlerin temelinde güvenilir ve huzurlu bir toplum düzeni bulunmaktadır.” ifadelerini kullandı. Törene, Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Polis Meslek Yüksekokulu Müdürü 1. Sınıf Emniyet Müdürü Mahmut Güven ve il protokolü katıldı.

ŞEHİT POLİS MEMURU CEMİL OKUR’UN KIZI ŞEHRİBAN OKUR İSE BABASININ İZİNDEN GİDEREK KEP ATARKEN, DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI.