POMEM'de mezuniyet coşkusu: 408 öğrenci polisliğe ilk adımını attı

Karabük'teki POMEM'de 408 öğrenci, mezuniyet töreniyle polislik mesleğine adım attı.

25.06.2026-14:26 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-14:26)
POMEM'de mezuniyet coşkusu: 408 öğrenci polisliğe ilk adımını attı

Karabük’teki Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde (POMEM) eğitimlerini başarıyla tamamlayan 408 öğrenci, düzenlenen mezuniyet töreniyle polislik mesleğine ilk adımını attı.

POMEM Yerleşkesi’nde gerçekleşen 29. Dönem Mezuniyet Töreni’ne Karabük Valisi Oktay Çağatay, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Eflani Kaymakamı Ömer Bulut, Cumhuriyet Başsavcısı Selçuk Akman, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay İsmail Gökcek, POMEM Müdürü Koray Yalınkaya, diğer kurum müdürleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Konuşma yapan Vali Çağatay, mezun olan öğrencileri tebrik ederek, taşıdıkları üniformanın büyük bir sorumluluk gerektirdiğini vurguladı.

Konuşmaların ardından dönem birincisi tarafından yaş kütüğüne plaket çakıldı. Törende, eğitimlerini dereceyle tamamlayan ilk üç öğrenciye Vali Çağatay tarafından çeşitli hediyeler verildi.

Yemin töreninin akabinde kep atan öğrenciler, mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı. Bu özel anlarda, bazı öğrenciler ve aileler gözyaşlarını tutamadı.

KARABÜK'TE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ'NDE (POMEM) EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN 408 ÖĞRENCİ, DÜZENLENEN...

KARABÜK'TE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ'NDE (POMEM) EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN 408 ÖĞRENCİ, DÜZENLENEN MEZUNİYET TÖRENİYLE POLİSLİK MESLEĞİNE İLK ADIMINI ATTI.

YORUM YAZ!..
Modal