Lavanta tarlasında karne dağıtım töreni neşe dolu geçti

Tekirdağ'da düzenlenen karne töreni, Yazır Mahallesi'ndeki lavanta tarlasında gerçekleştirildi.

26.06.2026-14:20 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-14:20)
Lavanta tarlasında karne dağıtım töreni neşe dolu geçti

Tekirdağ’ın Süleymanpaşa ilçesine bağlı Yazır Mahallesi’nde yer alan lavanta tarlasında düzenlenen karne dağıtım töreni, öğrencilerin eğitim öğretim yılını mor çiçekler arasında kutlamasına sahne oldu.

Süleymanpaşa ilçesinin kırsal kesimindeki bu eşsiz lavanta tarlası, bu kez karne sevinci için öğrencileri bir araya getirdi. Şehit Halil Tuna Akgöz İlkokulu öğrencileri, bu güzel atmosferde karnelerini alarak yılın yorgunluğunu atma fırsatı buldular.

Karne dağıtım törenine Süleymanpaşa Kaymakamı Mahmut Nedim Tunçer, çeşitli kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Kaymakam Tunçer, öğrencilere karnelerini takdim ederek iyi bir tatil geçirmeleri temennisinde bulundu.

Etkinlik sonrasında öğrenciler, aileleriyle birlikte mor lavanta tarlasında hatıra fotoğrafları çektirerek bu özel anın tadını çıkardılar. Renkli görüntülerin oluşturduğu tören, öğrencilerin hem karne sevinçlerini hem de yaz tatiline keyifli bir başlangıç yapmalarını sağladı.

Etkinlikte söz alan Tekirdağ İl Kültür Turizm Müdürü Ömer Faruk Karaküçük, şöyle konuştu: “Bu güzel günde çocuklarımızın karne heyecanını böyle bir atmosferde yaşamasından mutluyuz. İlk karne heyecanı herkes için önemli bir anıdır ve bu önemli günü unutulmaz kılmak istiyoruz. Şehrimizdeki lavanta bahçelerine tüm misafirlerimizi davet ediyoruz.”

KARNE DAĞITIM TÖRENİNE SÜLEYMANPAŞA KAYMAKAMI MAHMUT NEDİM TUNÇER (SAĞDA)  VE TEKİRDAĞ İL KÜLTÜR...

KARNE DAĞITIM TÖRENİNE SÜLEYMANPAŞA KAYMAKAMI MAHMUT NEDİM TUNÇER (SAĞDA) VE TEKİRDAĞ İL KÜLTÜR TURİZM MÜDÜRÜ ÖMER FARUK KARAKÜÇÜK (ORTADA) DE KATILDI

YORUM YAZ!..
Modal