Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde, öğrenciler karneleriyle birlikte takdir belgelerini aldıkları için bir işletme tarafından çiğköfte dürüm ve ayranla ödüllendirildi.
Bülent Aldağ isimli çiğköfte işletmecisi, takdir belgesi getiren öğrencilere bedava çiğköfte ve ayran kampanyası başlattı. Bu kampanya, öğrencilerin büyük ilgisini çekti. Takdir belgelerini alan öğrenciler, çiğköfteciye akın etti ve uzun kuyruklar oluştu. İşletmede, takdirname belgesiyle gelen öğrencilere çiğköfte ve ayran ikram edildi.
İşletme sahibi Bülent Aldağ, amacının eğitim ve öğretime destek olmak olduğunu belirterek, ilçedeki öğrencileri küçük ödüllerle ders çalışmaya ve başarılı olmaya teşvik etmeyi hedeflediklerini söyledi.
Kampanya gün sonuna kadar devam edeceği bilgisi verildi.

DİYARBAKIR’IN ÇERMİK İLÇESİNDE KARNELERİYLE BERABER TAKDİR DE ALAN ÖĞRENCİLER, BİR İŞLETME TARAFINDAN ÇİĞKÖFTE DÜRÜM VE AYRANLA ÖDÜLLENDİRİLDİ.