Gaziantep'te 680 bini aşkın öğrenci karne heyecanı yaşadı

Gaziantep'te 680 bini aşkın öğrenci, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı karne heyecanı yaşadı.

26.06.2026-11:14 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-11:14)
Gaziantep'te 680 bini aşkın öğrenci karne heyecanı yaşadı

Gaziantep'te öğrenciler, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne heyecanı yaşadı. Kentte toplamda bin 744 eğitim kurumunda 680 bini aşkın öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.

Şahinbey ilçesi Bahattin Kayalı İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım töreninde, öğrencilere karneleri Gaziantep Vali Yardımcısı Sedat Sezik, İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı ve diğer kurum müdürleri tarafından verildi.

Tören sonrasında yaptığı açıklamada Vali Yardımcısı Sedat Sezik, "Gaziantep olarak genel anlamda güzel bir eğitim-öğretim yılını geride bıraktık. Bugün Gaziantep’te 680 bini aşkın öğrencimiz ve 35 bine yakın öğretmenimiz karne heyecanı yaşıyor. Bu eğitim-öğretim yılında emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve eğitim camiamıza çok teşekkür ediyorum. Öğrencilerimize başarılı ve güzel bir yaz tatili diliyorum. 2026-2027 eğitim-öğretim yılının da şimdiden hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.

BAHATTİN KAYALI İLKOKULU'NDA DÜZENLENEN KARNE DAĞITIM TÖRENİNDE İSE ÖĞRENCİLERE KARNELERİ...

BAHATTİN KAYALI İLKOKULU'NDA DÜZENLENEN KARNE DAĞITIM TÖRENİNDE İSE ÖĞRENCİLERE KARNELERİ, GAZİANTEP VALİ YARDIMCISI SEDAT SEZİK, İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ ÖNDER ARPACI VE DİĞER KURUM MÜDÜRLERİ TARAFINDAN VERİLDİ.

YORUM YAZ!..
Modal