Muğla’nın Bodrum ilçesinde 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sonunda 122 okulda 32 bin 351 öğrenci karne sevinci yaşadı.
Karne Töreni, Ortakent Dr. Hüseyin Mümtaz Ataman İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Törene; Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Özcan Kuşcu, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Kaymakam Sırmalı, öğrencilere karneleriyle birlikte çiçek vererek, onları tebrik edip yaz tatilinde bol bol kitap okumaları konusunda tavsiyelerde bulundu.
Kaymakam Ali Sırmalı, törende yaptığı konuşmada şunları belirtti:
"Bugün 2025-2026 eğitim-öğretim dönemini tamamlamış bulunmaktayız. Burada çocuklarımızın sevincini, heyecanını paylaşmak için bir araya geldik. Bugün Bodrum ilçemizde 32 bin 351 öğrencimize karnelerini verdik. Öğrencilerimiz için yaz tatilini verimli geçirmeleri adına bazı tavsiyelerde bulunduk. Ayrıca, bu eğitim döneminde fedakarca çalışan öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum. Bodrum’da başarılı bir eğitim dönemi geçirdik. Gelecek sene için de hazırlıklarımızı tamamlayarak yeni dönemimize başlayacağız. Karne alan öğrencilerimizi tekrar tebrik ediyorum. Ailelerimizin de çocuklarının yanında olmalarını önemle rica ediyorum."

MUĞLA’NIN BODRUM İLÇESİNDE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONUNDA 122 OKULDA 32 BİN 351 ÖĞRENCİ KARNE HEYECANI YAŞADI.