Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, karne heyecanı yaşayan öğrencilerle bir araya gelerek, onlara karnelerini dağıttı. Türkiye genelinde olduğu gibi Osmangazi’de de yaklaşık 18 milyon öğrenci, uzun ve yoğun geçen eğitim öğretim yılının ardından yaz tatiline başladı. çocukların bu özel gününde Başkan Aydın, Cavit Çağlar İlkokulu’nu ziyaret etti.
Burada öğrencilerin tatil planlarını dinleyen Başkan Aydın, eğitimlerinin ilk yılını tamamlayan öğrencilere karnelerini verirken, aynı zamanda onlara birer satranç takımı hediye etti. Ziyaret sırasındaki neşeli anlar okul bahçesinde renkli görüntülere sahne oldu.
Başkan Aydın, ardından Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’ni ziyaret ederek burada da öğrencilerle bir araya geldi. Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte gerçekleştirilen ziyarette, çocukların yaptığı gösteri büyük beğeni topladı.
67 kreş öğrencisine ‘Çocuk Gelişim Belgesi’ veren Başkan Aydın, çocukları tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Başkan Erkan Aydın, etkinlik sırasında şöyle konuştu:
“Bu anlamlı günde çocuklarımız, öğretmenlerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek kısa bir sohbet etme fırsatı yakaladık. Çocuklarımızın mutluluğunu görmek ve velilerimizin teşekkürlerini iletmeleri bizleri mutlu etti. Yürüttüğümüz hizmetler, hem kıymetli vatandaşlarımız hem de geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız içindir. Tüm çocuklarımıza güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili diliyoruz.”
Ayrıca,veli görüşleri de öğrenildi; bir veli, verilen hizmetlerden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Çocuklarımızı güvenle emanet ediyoruz” ifadelerini kullandı. Öğrencilerin sergilediği performanslar, aileleri ve öğretmenleri tarafından büyük alkış aldı.

KARNE HEYECANI YAŞAYAN ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELEN OSMANGAZİ BELEDİYE BAŞKANI ERKAN AYDIN, ÇOCUKLARA KARNELERİNİ DAĞITARAK SEVİNÇLERİNE ORTAK OLDU.