Süper Lig'den 1. Lig'e düşen Antalyaspor, teknik direktörlük görevine 6.5 yıl aradan sonra yeniden Bülent Korkmaz'ı getirdi. Korkmaz ile 1 yıllık bir sözleşme imzalandı.
Antalyaspor'un Döşemealtı ilçesindeki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde düzenlenen imza töreninde konuşan Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün, Antalyaspor'un layık olduğu Süper Lig'e dönmesi için Korkmaz ile anlaştıklarını belirterek, "Ona güveniyoruz. İnşallah bu yıl Süper Lig'e çıkacağız" dedi.
Kırmızı-beyazlı takımın başına getirilen Teknik direktör Bülent Korkmaz ise, "Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da başarmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Gönül isterdi ki Süper Lig'de teknik direktör olarak buraya gelmek. Geçmişte yapılan hataların sonucu Antalyaspor ligden düştü. Amacımız Süper Lig'e çıkmak. Bunu da yapmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Zor bir süreç. Her başarıda o zor süreçler oluyor" ifadelerini kullandı.
Gençlere önem veren bir teknik direktör olduğunu vurgulayan Korkmaz, "Genç yetenekli oyuncuları, potansiyeli oyuncuları kadroda oynatmak istiyoruz. Rekabet ortamını oluşturmak istiyorum. Antalya'yı ve Antalyaspor'u seviyorum. Benim için özel bir kulüp. Burada birçok oyuncuyu Türk futboluna kazandırdık. Her yönden 1. Lig'de olması üzücü" şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından Korkmaz, kendisini 1 yıllığına Antalyaspor'a bağlayan sözleşmeye imza attı.

SÜPER LİG'DEN 1'İNCİ LİG'E DÜŞEN ANTALYASPOR'DA TEKNİK DİREKTÖRLÜK GÖREVİNE 6.5 YIL ARADAN SONRA YENİDEN BÜLENT KORKMAZ GETİRİLDİ. KORKMAZ İLE 1 YILLIK SÖZLEŞME İMZALANDI.