Muğla Büyükşehir Belediyesi spor kulübü sporcusu Samet Bulut Türkiye şampiyonu oldu

Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin sporcusu Samet Bulut, Siirt'te Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası'nda zamana karşı yarışta şampiyon oldu.

26.06.2026-17:32 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-17:32)
Muğla Büyükşehir Belediyesi spor kulübü sporcusu Samet Bulut Türkiye şampiyonu oldu

Muğla Büyükşehir Belediyesi spor kulübü sporcusu Samet Bulut Türkiye şampiyonu oldu

Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporcusu Samet Bulut, Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda zamana karşı yarışta Türkiye Şampiyonu unvanını kazanarak, kulübünü ve Muğla’yı gururlandırdı. Bu başarı, Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nün uluslararası alandaki başarılarının ardından elde ettiği bir başka önemli başarı olarak kaydedildi.

Siirt’teki şampiyonada kıyasıya mücadele

Siirt’te gerçekleştirilen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası, ülkenin dört bir yanından gelen sporcuların katılımıyla 77 takımdan 242 sporcunun yarışına sahne oldu. Samet Bulut, zamana karşı yarıştaki etkileyici performansıyla tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu olmayı başardı. Bu başarı, Bulut'un sezonun en prestijli yarışmalarından birinde altın madalya kazanmasına olanak tanıdı.

Büyükşehir Belediyesi’nden ardı ardına başarılar

Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, son yıllarda bisiklet branşındaki ulusal ve uluslararası başarılarıyla adından söz ettirmeye devam ediyor. Kulübün Uluslararası Kıta Bisiklet Takımı, 26 Nisan - 3 Mayıs 2026 tarihleri arasında düzenlenen 61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda da dikkat çekici bir performans sergiledi. Takımın başarılı sporcusu Rudolf Remki, organizasyonda hem sprint klasmanında hem de tırmanış klasmanında birinciliği kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Samet Bulut’un Türkiye Şampiyonluğu, kulübün bisiklet sporundaki sürekli artışını ve sporculara yapılan yatırımların başarılı sonuçlarını bir kez daha gözler önüne serdi.

Başkan Aras’tan tebrik mesajı

Kıyı Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, sporcusu Samet Bulut’u tebrik ederek, “Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisiklet Şampiyonası’nda zamana karşı yarışta Türkiye Şampiyonu olarak bizlere büyük bir gurur yaşatan sporcumuz Samet Bulut’u yürekten kutluyorum.” dedi. Başkan Aras, “Muğla Büyükşehir Belediyesi olarak spora ve sporcularımıza yaptığımız yatırımların meyvelerini ulusal ve uluslararası arenada almaya devam ediyoruz. Türkiye Şampiyonluğu, kulübümüzün bisiklet branşındaki istikrarlı yükselişini bir kez daha gözler önüne sermektedir. Bu başarıda emeği geçen antrenörlerimizi, teknik ekibimizi ve tüm Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ailesini gönülden tebrik ediyorum.” diye ekledi.

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SPOR KULÜBÜ SPORCUSU SAMET BULUT, SİİRT’TE DÜZENLENEN TÜRKİYE YOL...

MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SPOR KULÜBÜ SPORCUSU SAMET BULUT, SİİRT’TE DÜZENLENEN TÜRKİYE YOL BİSİKLET ŞAMPİYONASI’NDA ZAMANA KARŞI YARIŞTA TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLDU.

YORUM YAZ!..
Modal