Okullarda son zil çaldı, öğrencilerin karne hediyesi protokolden geldi

Sakarya'nın Karasu ilçesinde 12 bin 74 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Protokol üyeleri, öğrencilere hediyeler sundu.

26.06.2026-15:50 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-15:50)
Okullarda son zil çaldı, öğrencilerin karne hediyesi protokolden geldi

Tüm Türkiye’de olduğu gibi Sakarya’nın Karasu ilçesinde de 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 12 bin 74 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. İlçe protokolünün katılımıyla Yassıgeçit İlk ve Ortaokulu’nda düzenlenen resmi törende öğrenciler büyük bir coşku yaşadı.

Karasu genelinde okul öncesinde bin 518, ilkokulda 4 bin 235, ortaokulda 3 bin 884 ve lisede 2 bin 437 olmak üzere toplam 12 bin 74 öğrenci karne heyecanı yaşadı. Ayrıca, ilçede görev yapan 806 öğretmen de bir eğitim dönemini geride bıraktı. Yıl sonu karne heyecanı için bu yıl Yassıgeçit İlk ve Ortaokulu’nda tören gerçekleştirildi. Programa; Karasu Kaymakamı Mehmet Uğur Arslan, Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı, İlçe Emniyet Müdürü Yılmaz Demirel, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Onur Yaldırak, Sahil Güvenlik Komutanı Astsubay Üççavuş Sedat Gülnar ve diğer protokol üyeleri katıldı.

Heyet; Muhtarlar Derneği Başkanı Sinan Erbaş, Yassıgeçit Mahallesi Muhtarı Osman Dayan, Okul Müdürü Hakan Demir ve öğretmenler tarafından karşılandı.

Program kapsamında okulun halı sahasında protokol üyeleri, öğrencilerle futbol oynayarak onların karne sevincini paylaştı. Daha sonra sınıfları ziyaret eden Kaymakam Arslan ve beraberindeki heyet, öğrencilere karnelerini takdim etti. Karasu Belediye Başkanı İshak Sarı ise öğrencilere tatil hediyesi olarak satranç takımı ile Canan Ova’nın "Ben Kutup Ayısı Değilim" adlı kitabını armağan etti. Karne dağıtımının ardından protokol üyeleri, öğretmenler ve öğrencilerin birlikte çektirdiği hatıra fotoğrafıyla program sona erdi.

TÜM TÜRKİYE'DE OLDUĞU GİBİ SAKARYA’NIN KARASU İLÇESİNDE DE  2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILININ SONA...

TÜM TÜRKİYE'DE OLDUĞU GİBİ SAKARYA’NIN KARASU İLÇESİNDE DE 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİYLE BİRLİKTE 12 BİN 74 ÖĞRENCİ KARNE ALARAK YAZ TATİLİNE GİRDİ. İLÇE PROTOKOLÜNÜN KATILIMIYLA YASSIGEÇİT İLK VE ORTAOKULU’NDA DÜZENLENEN RESMİ TÖRENDE ÖĞRENCİLER BÜYÜK BİR COŞKU YAŞADI.

YORUM YAZ!..
Modal