Başkan Palancıoğlu: Şehrin takımına hep birlikte sahip çıkalım

Melikgazi Belediye Başkanı Palancıoğlu, Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde yer alan takıma sponsor olmaya davet etti.

26.06.2026-12:23 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-12:23)
Başkan Palancıoğlu: Şehrin takımına hep birlikte sahip çıkalım

Başkan Palancıoğlu: Şehrin takımına hep birlikte sahip çıkalım

Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde yirmi yıla yakın geçmişi olan ve Melikgazi Belediyesi’nin dört yıldır destek verdiği Melikgazi Kayseri Basketbol Spor Kulübü’nün ligdeki varlığını sürdürebilmesi için şehrin sanayicilerini, kurum ve kuruluşlarını sponsor olmaya davet etti.

Başkan Palancıoğlu, bütçesi dört yıl boyunca Melikgazi Belediyesi tarafından karşılanan Melikgazi Kayseri Basketbol Takımı’nın artan sporcu sözleşmeleri ve maliyet artışları nedeniyle başarısının riske girdiğini belirtti. Avrupa kupalarında üç kez final oynayarak adını tarihe yazdıran, Türkiye’nin en köklü kulüplerinden biri olan takımın başarısının devam edebilmesi için sponsor çağrısında bulundu. Başkan Palancıoğlu, yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

"Melikgazi Belediyesi olarak birçok alanda faaliyet yürütüyor, projeler hayata geçiriyoruz. Kayseri’nin değerlerine sahip çıkmaya çalışıyoruz. Bunlardan biri yirmi yıllık geçmişe sahip olan Kadın Basketbol Takımımızdır. Dört yıldır verdiğimiz destek sayesinde Süper Lig’de yoluna devam ediyoruz. Geçtiğimiz yıl ligi sekizinci olarak tamamladık. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi köklü takımlarla mücadele eden tek kadın spor takımıyız."

Başkan Palancıoğlu, spor için ciddi bir bütçe gerektiğini vurgulayarak, basketbolun amatör kulüp statüsünde olması nedeniyle bu süreçte Melikgazi Belediyesi’nin yaptığı desteklerin takımın başarılı bir şekilde ligde kalmasını sağladığını belirtti.

Melikgazi Kayseri Basketbol Spor Kulübü’nün Kayseri için önemli bir değer olduğunu ifade eden Başkan Palancıoğlu, sanayiciler ve hayırseverlerin bu takıma destek olmaya davet etti. Palancıoğlu, şunları söyledi:

"Yirmi yıl içinde EuroCup’ta üç defa final oynamış, birçok başarıya imza atmış bir takımdan söz ediyoruz. Kayseri’nin değerine sahip çıkmak hepimizin görevi. Artan maliyetlerle birlikte tek başımıza bütçe yönetimimiz zorlaşıyor. Bu nedenle şehrin takımına herkesin sahip çıkması gerekiyor. Tüm kurum ve kuruluşları bu takıma destek vermeye çağırıyorum. Kadın Basketbol Takımı, Kayseri’nin ve Melikgazi’nin gururudur. Bize yine gerekli desteklerle başarılarımızı sürdürme imkanı sunulmasını diliyorum."

MELİKGAZİ BELEDİYE BAŞKANI DOÇ. DR. MUSTAFA PALANCIOĞLU; KADINLAR BASKETBOL SÜPER LİGİ’NDE YİRMİ...

MELİKGAZİ BELEDİYE BAŞKANI DOÇ. DR. MUSTAFA PALANCIOĞLU; KADINLAR BASKETBOL SÜPER LİGİ’NDE YİRMİ YILA YAKIN GEÇMİŞİ OLAN VE MELİKGAZİ BELEDİYESİ’NİN DÖRT YILDIR DESTEK VERDİĞİ MELİKGAZİ KAYSERİ BASKETBOL SPOR KULÜBÜ’NÜN LİGDE YOLUNA DEVAM EDEBİLMESİ İÇİN ŞEHRİN SANAYİCİLERİNİ, KURUM VE KURULUŞLARINI SPONSOR OLMAYA DAVET ETTİ.

YORUM YAZ!..
Modal