Anamurlu güreşçiler Türkiye şampiyonası yolunda

Anamur Gençlik ve Spor Müdürlüğü Güreş Takımı, Mersin il seçmelerinde başarı göstererek Türkiye Güreş Şampiyonası'na katılma hakkı kazandı.

26.06.2026-11:47 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-11:47)
Anamurlu güreşçiler Türkiye şampiyonası yolunda

Anamur Gençlik ve Spor Müdürlüğü Güreş Takımı, Mersin’de düzenlenen il seçmelerinde gösterdiği üstün performansla Türkiye Güreş Şampiyonası’na katılma hakkı elde etti. 12 sporcunun yer aldığı takım, rakiplerine karşı galip gelerek şampiyona vizesi aldı.

Geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen il seçmelerinde önemli bir başarıya imza atan takım, Ankara’da ilk kez yapılacak Türkiye Güreş Şampiyonası'nda Anamur'u temsil edecek. Bu, Anamur için bir tarihi başarı olarak nitelendiriliyor.

Takım antrenörü Süleyman Kaşten, sporcularının disiplinli ve özverili çalışmalarının meyvelerini topladığını ifade ederek, "Anamur tarihinde ilk kez Türkiye Güreş Şampiyonası’na katılacağız. Sporcularımıza güveniyoruz. Ankara’da da başarılı sonuçlar alarak ilçemizi ve ilimizi en iyi şekilde temsil etmek istiyoruz." dedi.

Kaşten yönetiminde hazırlıklarını hızla sürdüren sporcular, Ankara’dan madalya ile dönmeyi hedefliyor. Ata sporu güreşte elde edilen bu başarı, ilçede büyük bir sevinçle karşılandı. Eğitim camiası ve vatandaşlar, Türkiye Şampiyonası’na katılacak genç sporculara başarı dileklerini iletti.

MERSİN'DE DÜZENLENEN İL SEÇMELERİNDE BAŞARILI OLAN ANAMUR GENÇLİK VE SPOR MÜDÜRLÜĞÜ GÜREŞ TAKIMI...

MERSİN'DE DÜZENLENEN İL SEÇMELERİNDE BAŞARILI OLAN ANAMUR GENÇLİK VE SPOR MÜDÜRLÜĞÜ GÜREŞ TAKIMI, ANKARA'DA GERÇEKLEŞTİRİLECEK TÜRKİYE GÜREŞ ŞAMPİYONASINA KATILMAYA HAK KAZANDI.

YORUM YAZ!..
Modal