U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli kategorisinde altın madalya kazanarak büyük bir başarı elde etti.
Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışını birinci sırada tamamlayan Akçiçek, rakiplerini geride bırakarak şampiyonluk ipini göğüsledi. Elde ettiği bu başarıyla, milli takım adına uluslararası arenada yarışma hakkını da kazandı.
11 Temmuz’da Romanya'da düzenlenecek Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil etmeye hazırlanan Elif Akçiçek, burada da başarılı sonuçlar elde ederek ülkesini en iyi şekilde temsil etmeyi hedefliyor.

U20 TÜRKİYE ŞAMPİYONU ELİF AKÇİÇEK, BALKAN ŞAMPİYONASI BİLETİNİ ALDI.