Cizreli genç sporcu Türkiye şampiyonasında çeyrek finalde

Cizreli boksör Muhammed Beytekin, U15 Türkiye Boks Şampiyonası'nda çeyrek finale yükseldi.

25.06.2026-17:43 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-17:43)
Cizreli genç sporcu Türkiye şampiyonasında çeyrek finalde

Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonası, genç yeteneklerin kıyasıya mücadelelerine sahne oldu. Şırnaklı sporcu , Cizre’yi temsil ederek şampiyonaya damga vurdu.

70 kilogramda ringe çıkan Beytekin, rakiplerini tek tek dize getirerek çeyrek finale yükselmeyi başardı. Elde ettiği başarı ile dikkat çeken genç boksör, gösterdiği üstün performansla izleyicilerin takdirini topladı.

Teknik kapasitesi ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine ringde geçit vermeyen Beytekin, peş peşe galibiyetler alarak çeyrek finale adını yazdırdı. Hedefi, turnuvadan altın madalyayla ayrılarak Cizre’ye büyük bir gurur yaşatmak.

KAYSERİ’DE DÜZENLENEN U15 ALT MİNİKLER TÜRKİYE BOKS ŞAMPİYONASI’NDA RİNGE ÇIKAN ŞIRNAKLI SPORCU...

KAYSERİ’DE DÜZENLENEN U15 ALT MİNİKLER TÜRKİYE BOKS ŞAMPİYONASI’NDA RİNGE ÇIKAN ŞIRNAKLI SPORCU MUHAMMED BEYTEKİN, RAKİPLERİNİ TEK TEK DİZE GETİREREK ADINI ÇEYREK FİNALE YAZDIRDI.

YORUM YAZ!..
Modal