Topuk Yaylası'nda sarı-lacivert coşku: Fenerbahçe’yi 20 bin taraftar yalnız bırakmadı

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda 20 bin taraftarın önünde antrenman yaparak yeni sezon hazırlıklarına başladı.

28.06.2026-21:12 - (Son Güncelleme: 28.06.2026-21:12)
Topuk Yaylası'nda sarı-lacivert coşku: Fenerbahçe’yi 20 bin taraftar yalnız bırakmadı

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe, yaklaşık 20 bin taraftarının önünde antrenman yaparak büyük bir gövde gösterisi gerçekleştirdi.

Düzce’de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri’ne gelen sarı-lacivertli taraftarlar, antrenmana olan ilgileriyle adeta coşku dolu bir atmosfer oluşturdu. Tesisin tribünleri saatler öncesinden tamamen dolarken, tesis girişleri, tel örgüler çevresi ve saha kenarlarına da binlerce taraftar yerini aldı. Sadece içeride değil, çevredeki göl kenarları ve yüksek noktalarda da birçok taraftar futbolcuları görebilmek adına yoğun bir kalabalık oluşturdu. Bu durum, tesis çevresindeki araç ve insan trafiğini de artırdı.

Antrenman öncesinde teknik heyetten Dirk Kuyt, taraftarlarla bir araya gelerek fotoğraf çektirdi ve imza dağıttı. Kuyt, sarı-lacivertli taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaştı ve uzun süre onlarla sohbet etti. Kısa bir süre sonra futbolcular sahaya çıktığında, tribünlerde büyük bir coşku yaşandı. Meşaleler ve tezahüratlarla oyuncuları karşılayan taraftarlar, antrenman boyunca takımlarına destek verdi.

Teknik heyet yönetimindeki antrenman, düz koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Ardından oyuncular kısa pas organizasyonları yaparken, dar alan pas çalışmaları ve koordinasyon ağırlıklı engelli parkur çalışmaları gerçekleştirdiler. Tempolu geçen antrenmanda futbolcuların hırslı görüntüsü, teknik heyeti memnun etti.

Takımdan ayrı çalışan Marco Asensio ve Rodrigo Becao, yan sahada düz koşu ve topla ayrı çalıştı. Ayrıca, Anderson Talisca yarı sahada yapılan antrenmanda küçük bir sakatlık yaşadı ve o da ayrı çalışmaya geçti.

Yaklaşık iki saat süren antrenmanın ardından futbolcular, taraftarlarla buluşarak sevgilerini karşılık verdi. Forma ve çeşitli ürünleri imzalayan oyuncular, özellikle çocuk taraftarlarla ilgilenerek bolca hatıra fotoğrafı çektirdi. Topuk Yaylası, sarı-lacivert renklere bürünerek yeni sezon öncesinde takımlarına olan desteklerini bir kez daha gösterdi. Ortaya çıkan görüntüler, unutulmaz bir futbol şölenine dönüştü.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİNDE GERÇEKLEŞTİREN FENERBAHÇE, YAKLAŞIK 20 BİN...

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİNDE GERÇEKLEŞTİREN FENERBAHÇE, YAKLAŞIK 20 BİN TARAFTARININ ÖNÜNDE ANTRENMAN YAPTI.

YORUM YAZ!..
Modal