İstanbul'un Avcılar ilçesinde, TEM Otoyolu'nda seyir halindeki bir otomobil, bilinmeyen bir sebepten dolayı yangın çıkardı. Olay, akşam saatlerinde Avcılar mevkii Edirne istikametinde gerçekleşti. Seyir halindeyken otomobilden duman çıktığını gören sürücü, hemen aracı sağ şeride park ederek araçtan indi.
Durumu fark eden sürücünün ihbarı üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın, yolun yanındaki ağaçlık alana da sıçraması sonucu büyüdü. Ancak, itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak söndürdü.
Yangının ardından otomobil, tamamen kullanılamaz hale geldi. Olay sonucu herhangi bir yaralanma yaşanmadığı bildirildi.

Avcılar TEM Otoyolu’nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi