Sağlık Bilimleri Üniversitesi (SBÜ) Erzurum Tıp Fakültesi, 2025-2026 Akademik Yılı mezuniyet törenini gerçekleştirdi. Törende 45 genç hekimlik hayatına adım atarak cübbe giydi.
Erzurum Şehir Hastanesi Konferans Salonu’nda düzenlenen mezuniyet töreninde konuşan Vali Aydın Baruş, uzun ve zorlu eğitim dönemini başarıyla tamamlayan gençlerin mutluluğuna şahitlik ettiklerini ifade etti. SBÜ Tıp Fakültesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ise, “Gençler artık doktor meslektaşlarımız. Bu çocuklar Anadolu’nun ışığı ve vefakar sağlık çalışanı olacak. Onun için bu doktor arkadaşlarımızı ellerimiz acıyana kadar alkışlayalım. Gençler, sizlerle gurur duyuyoruz.” dedi.
Fakülte Dekanı Prof. Dr. Özgür Dağ, 370 öğrencisi olan fakültelerinde öğrencilerin eğitimlerinin ilk 3 yılını Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesinde tamamladıktan sonra, sonraki aşamada Erzurum Şehir Hastanesinde devam ettiğini belirtti. Dağ, “Bu yıl ilk mezunlarımızı veriyoruz. 45 mezun hekimlik hayatına atılacak.” şeklinde konuştu.
Mezuniyet programına; İl Sağlık Müdürü Gürsel Bedir, Erzurum Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Bülent Çakmak, Atatürk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hasan Yılmaz, Erzurum Şehir Hastanesi Başhekimi Dr. Öğretim Üyesi Mesud Fakirullahoğlu, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Gökberk Kocaaliler ve mezun öğrencilerin aileleri katılım gösterdi.

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ ERZURUM TIP FAKÜLTESİ 2025-2026 AKADEMİK YILI MEZUNİYET YAPILDI. DÜZENLENEN TÖRENLE İLK MEZUNLARINI UĞURLADI VE 45 MEZUN HEKİMLİK ANDI İÇEREK CÜBBE GİYDİ.