Oltu'da aşure dağıtımı programı gerçekleştirildi

Oltu ilçesinde Kaymakam Mustafa Çelik, aşure dağıtımı etkinliğinde vatandaşlarla bir araya geldi.

26.06.2026-16:44 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-17:31)
Oltu'da aşure dağıtımı programı gerçekleştirildi

Oltu'da aşure dağıtımı programı gerçekleştirildi

Erzurum'un Oltu ilçesinde, Kaymakam Mustafa Çelik, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure dağıtımı programında vatandaşlarla bir araya geldi.

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, Oltu Aslanpaşa Camii avlusunda, cuma namazının ardından gerçekleştirildi. Programa yoğun katılım gözlemlendi ve vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kaymakam Çelik, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğuna vurgu yaptı ve bu tür etkinliklerin toplumsal kaynaşmaya önemli katkı sağladığını ifade etti. Programa katılan vatandaşlarla sohbet eden Kaymakam Çelik, Muharrem ayının hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.

Aşure ikramının ardından program sona erdi.

ERZURUM’UN  OLTU İLÇESİNDE KAYMAKAMI MUSTAFA ÇELİK, AŞURE DAĞITIMI PROGRAMINDA VATANDAŞLARLA...

ERZURUM’UN OLTU İLÇESİNDE KAYMAKAMI MUSTAFA ÇELİK, AŞURE DAĞITIMI PROGRAMINDA VATANDAŞLARLA BULUŞTU

YORUM YAZ!..
Modal