Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı. İlk aşure ikramı, Kaleiçi Yat Limanı'nda, Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir tarafından gerçekleştirildi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’na bağlı merkez ve Alanya aşevlerinde özenle hazırlanan aşureler, Müslümanların önemli dini günlerinden biri olan Muharrem ayı boyunca Antalya’nın 19 ilçesinde vatandaşlarla buluşturulacak.
Muharrem ayının 10’uncu günü başlayan ilk aşure programı, Vali Hulusi Şahin ve Başkan Vekili Büşra Özdemir’in katılımı ile gerçekleştirildi. Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısı sonrasında, Vali Şahin ve Başkan Vekili Özdemir, vatandaşlara aşure dağıttı.
Aşure programı çerçevesinde, Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binası önünde de 2.500 kişilik aşure ikram edildi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Cemil Böcek, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz ve Zabıta Dairesi Başkanı Yakup Önder, aşure kazanının başına geçerek, çalışanlar ve vatandaşlara aşure ikramında bulundu. İkram edilen 2.500 kişilik aşure, kısa sürede tükendi.
19 İlçede Aşure İkramı
Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz, aşure ikramlarının 19 ilçede devam edeceğini belirtti. Yavuz, "Muharrem ayının bolluk, bereket ve dayanışma ayı olması dolayısıyla Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak aşure dağıtımına başlamış bulunmaktayız. Birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure dağıtımına bütün hemşerilerimizi bekliyoruz. Paylaştıkça güçlüyüz" dedi.

ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHARREM AYININ BİRLİK, BERABERLİK VE PAYLAŞMA RUHUNU YAŞATMAK AMACIYLA GELENEKSEL AŞURE İKRAMLARINA BAŞLADI.