Bursa’nın Osmangazi ilçesindeki Tuzpazarı Çarşısı, esnafın 30 yıldır sürdürdüğü aşure geleneğini bu yıl da yaşattı. Bir araya gelen esnaflar, yaklaşık 5 bin kişilik aşureyi vatandaşlara ikram etti.
Bursa Tuzpazarı esnafı, Muharrem ayı dolayısıyla her yıl düzenlediği aşure dağıtımını bu yıl da gerçekleştirdi. Aşure hazırlıkları, birlik ve beraberlik içerisinde tamamlandı ve vatandaşlara ikram edildi.
Etkinlik boyunca uzun kuyruklar oluştu. Esnaflar, aşurenin bolluk, bereket ve kardeşliğin simgesi olduğuna dikkat çekerek, bu geleneği yaşatmanın mutluluğunu ifade etti.
Yaklaşık 30 yıldır aralıksız devam eden bu gelenek sayesinde her yıl binlerce kişiye ulaşan Tuzpazarı esnafı, gelecek yıllarda da aşure ikramını sürdürmeyi hedeflediklerini belirttiler.

BURSA'NIN OSMANGAZİ İLÇESİNDEKİ TUZPAZARI ÇARŞISI'NDA ESNAFIN 30 YILDIR SÜRDÜRDÜĞÜ AŞURE GELENEĞİ BU YIL DA DEVAM ETTİ. BİR ARAYA GELEN ESNAFLAR, YAKLAŞIK 5 BİN KİŞİLİK AŞUREYİ VATANDAŞLARA İKRAM ETTİ.